Tehnici de analiză energetică și practici de implementare a clădirilor cu consum de energie aproape zero (nZEB)

Responsabil program: Prof. Dr. Ing. Dan Doru MICU

Site oficial: http://www.mens-nzeb.eu/

Programul propus reprezintă o componentă importantă a colaborării Universității Tehnice din Cluj-Napoca, în cadrul Programului Uniunii Europene pentru cercetare și inovare HORIZON_2020 EC Contract: 649773 - H2020-EE-2014-2015/H2020-EE-2014-3-MarketUptake, cu titlul: Meeting of Energy Professional Skills, cu 3 companii și 8 universități de prestigiu din Europa. Obiectivul principal al proiectului constă în crearea și implementarea (în 11 țări) a unui nou program de educație și formare pentru peste 1800 de ingineri din domeniul energetic/ administratori de clădiri, manageri energetici, manageri de mediu, arhitecti etc. Programul urmărește să asigure cursanților competențe profesionale în următorele aspecte tematice: 1.Reglementări tehnice şi practici actuale de implementare a clădirilor cu consum de energie aproape zero în Romania; 2. Tehnici avansate de modelare și analiză energetică a clădirilor cu consum de energie aproape zero; 3. Estimarea eficienţei economice a soluţiilor tehnice care asigură atingerea performanţei energetice proprie clădirilor de tip nZEB; 4. Încorporarea surselor de energie regenerabilă în nZEB; 5. Materiale și instalatii utilizate în proiectarea nZEB.

Taxa de școlarizare: 2500 lei

Plata taxelor se poate face la casieria Universității Tehnice de pe strada C. Daicoviciu Nr. 15
sau prin virament bancar, în contul Universitatii Tehnice din Cluj-Napoca,
contul IBAN RO 43TREZ21620F330800XXXX deschis la Banca Natională, Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca
sau în contul Universității Tehnice din Cluj-Napoca, cont: IBAN: RO91RNCB0106026601550038 deschis la B.C.R. Cluj-Napoca.
CIF 4288306

- Copie xerox după certificatul de naştere (se prezintă şi originalul în momentul înscrierii);

- Copie xerox după diploma de licenţă (se prezintă şi originalul în momentul înscrierii);

- Copie xerox după certificatul de căsătorie (dacă numele a fost schimbat după căsătorie);

- Copie xerox după Cartea de Identitate;

Înscrierea se face la sediul departamentului, între orele 10-14.
Acte de studii
  • Str. Memorandumului, nr. 28, etaj I, sala 204
  • acte.studii@staff.utcluj.ro
  • 0264 202 304

  • 0264 202 289

  • Program cu publicul: Luni-Vineri, 11 - 14


Acte necesare pentru eliberarea certificatului:

- Carte de identitate sau pașaport (în original);

- Certificat de naștere sau certificat de căsătorie (pentru absolventele căsătorite) original sau copie.

Credite obținute:
10
Ore curs:

30

Ore aplicatii:

70

Momentan indisponibil.

Departamentul pentru Educație Continuă, Învățământ la Distanță și cu Frecvență Redusă